فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

قشنگترین هدیه خدا

من اومدم

1391/7/29 10:22
نویسنده : عمه مناء
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل عمه

ببخشید دیر میام

الهی قربونت برم یعنی تو تا ٣ ماهه دیگه میای؟؟؟؟؟

راستی دیدین گفتم دختره؟

فاطمه ی گلم عمه قربونت بره کی میای صورت ماهتو ببینیم

شکم مامانتو همش چنگ میزنی(شوخی)

شکم مامانت همش خط خط شده

یه ذره هم اومده جلو

خدا رو شکر مامانت زیاد چاق نشد

مطمئن باش ازش عکس میگیرم که بعداً بزرگ شدی ببینیش

من خودم تکون خوردنتو دیدم منو عشقم

نمیدونی چه ذوقی میکنیم وقتی دستمونو میزاریم رو شکم مامانت و تو تکون میخوری منو عشقم

وقتی بابا جواد دست میزاره تو بیشتر تکون میخوری مامانت میگه تا دستشو میزاره تکونات بیشتر میشه

مامانت سر تو همه ی میوه ها رو خورد

ما همه میدونیم که تو یه دختر ناز و ملوسیمنو عشقم

نمیدونی بابا جواد واست چه لباس نازی خریده

واااااای یعنی میشه بیای و بپوشیش؟

چرا نمیشه... میشه خوبم میشه

عزیزم وقتی سرمو میزارم رو شکم مامانت صدای قلبتو هم میشنوم

میدونم تو هم دوس داری زودتر بیایمنو عشقم

دیگه چیزی نمونده

میای میبینیمتني ني شكلك

عزیـــــــــــــــــــــزمیني ني شكلك

راستی ...

خونتونو دارن خالی میکنن تا اتاقتو درست کننني ني شكلك

واست تخت سفارش دادن با عکس کیتیniniweblog.com

واااااای من عاشق کیتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شیدا
27 آذر 91 16:03
خوش به حال فاطمه جون با این عمه با احساسی که داره