فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

قشنگترین هدیه خدا

منتظریم

1391/10/4 11:24
نویسنده : عمه مناء
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسسم...

میدونستی فردا به این دنیا میای؟؟؟

عزیزم... یعنی من عمه میشم؟؟؟

الهی فدات بشم

انقده ذوق داریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم که نگو

دکتر به مامانت گفت باید انقد راه بره تا فردا اذیت نشی

الهی قربون مامانت برم که میخواد تو رو واسمون بیاره

عکس گرفتم از اتاقت تا هر وقت بزرگ شدی ببینی چه قــــــــــــــــــــــــــــــــد همه دوستت دارن

راستی قرار بود تخت و کمدت کیتی باشه ولی انقدر که نجاره بد قولی کرد مجبور شدن آماده بخرن که خیلیم نازه

برو ادامه مطلب..................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق این لباستم...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ملیکا
4 دی 91 11:50
سلام عمه جون ممنونم که به ما سر زدید
رادین عشق زندگی
5 دی 91 9:00
سلام عمه خانم مبارک باشه چه اتاق با نمکی.....
عمه ي آتنا
5 دی 91 9:01
اي جانمممم مبارك باشههه عمه جوووووووون
مامان رضا جونی
5 دی 91 10:49
سلام مبارک باشه خانمی
عمه علی آقا
5 دی 91 15:01
سلاااااااااام به به چه عکسایی...وای میدونم چه حسی داری من که شب قبل از اومدن علی اصلا نخوابیدم از بس استرس داشتم ولی تو اروم باش وقتی دیدیش ازطرف من یه بوس کوچولو بکنش
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
5 دی 91 17:24
سلام مناجون مبارکه عزیزم ، ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم من هر از گاهی عکس شازده کوچولو رو میزارم راستش عکسها همیشه تو آرشیو هست و میتونه خودش ببینه برام بیشتر مهمه که از روزانه هاش بنویسم ، به هر حال چشم سعی میکنم بیشتر ازش عکس بگذارم عمه جون
مامان امیرعلی
5 دی 91 21:34
مبارک باشه عزیزم.انشالله خوش قدم باشه